måndag 5 december 2011

Julkoma

Är fantastiskt less på julen innan den ens börjat för vanliga människor.
Jo, jag är också en vanlig människa, men jag är en vanlig människa som jobbar inom dagligvaruhandeln.
Julgrejorna började trilla in redan vecka 42.
Alltså har jag haft jul i 7 veckor redan.
Å när julafton kommer vet jag hur det blir. Var det inte mer än det här?
Och sen blir jag utslagen i nån jäkla influensa. Som förra året när jag var för sjuk för att överhuvudtaget fira. Låg och grinade i mormors soffa.
Och i år kommer jag gråta för att mormor inte finns med oss längre..

Buuuuuu för julen.

2 kommentarer:

  1. Oavsett om din jul blir bra eller dålig så kommer du få ett superslut och en superstart på nyåret med dina bästa bästa!

    SvaraRadera
  2. Sant!!
    Finns det chans till inkvartering? Jag vill gärna ha en sån där fin korg med bra att ha saker på sängbordet isåfall :)

    SvaraRadera