tisdag 27 december 2011

I´m back!

Jag har inte dött. Har bara inte haft någon ork. Det har varit så mycket annat som krävt min uppmärksamhet.
Som jobb.
Och jobb.
Å lite mer jobb.

Hur som helst så har vi "firat" jul på landet.
Dödens Lagun.
Ingen julfeeling på den gatan inte.
De flesta på gatan är tyskar. Som gärna har vildsvin i trä i naturlig storlek som prydnad i trädgården.
Vad är det för fel med lite julbelysning?

Mamma ville att vi skulle hålla ner lite på julmaten så pappa fixade en liten lista där vi skulle kryssa i vad vi absolut ville ha.
Det slutade med att det var kryss vid varje maträtt.
Eftersom det bara var jag som ville ha ägghalvor så sa jag lite sur att vi kunde stryka det.
Pappa ver den enda som ville ha rödbetssallad. Och den kunde han minsann INTE vara utan.

Snäll som mamma är fixade hon ägghalvor till mig. Som pappa åt upp.
Men den där jäkla rödbetssalladen rörde han inte. Buuuu!!

Tro nu inte att jag hade en hemsk jul, för det hade jag inte. Vi har haft det supermysigt.
Till Dagmar kom på besök.

Adjö 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar