onsdag 23 november 2011

I´m stupid

Idag har varit en riktigt produktiv dag med många kolikok händelser.

  1. Jag har varit hos bästa Mattias, min tandläkare. Vad han än säger så är mitt svar: "Jag är född på 70-talet, det är därför!" Han avslutade med att säga: "Lova mig att du köper en eltandborste! Jag kommer fråga dig nästa gång om du gjort det!!!" Min replik blev: "Om jag inte gjort det kommer jag ljuga iaf."
  2. Jag fick för mig att jag skulle baka. Åkte till affären och handlade. Grundidén med att baka är att man ska köpa ingredienser först. När jag kom hem hade jag glömt att köpa alla ingredienser. Jag köpte köttfärs, tomatpuré och vitpeppar.  
  3. Skulle sopsortera. Packade ihop ett par kassar och bar ner till bilen. Då gick de sönder och allt jox hamnade i en vattenpöl. Arg som ett bi kastade jag in skiten löst i bagageluckan.
  4. Förbereder julen och inser att jag inte hittar min skarvsladd. Jag köper en ny VARJE år. Vart tar de vägen?
  5. Har hängt upp gardiner utan att stryka dem. Hoppas inte mamma kommer på besök...

Undrar om det händer något mer idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar