måndag 4 juni 2012

Har ni saknat mig...

....för jag saknar mig. Jag kämpar för att hitta tillbaka.

Men nu har jag lite att förtälja. Lite frågetecken som rätats ut i helgen.
  • Man kan släppa av någon på fel bröllop.
  • Ingen taxichaffis i hela världen hittar till Bananhuset.
  • Twin Peaks är ingen bok med verklighetsbakgrund.
  • Det går bra att fotografera av spellistor istället för att göra en egen.
  • Endel sover bättre om man inte stänger dörren helt.
  • Det går att sova till 11.
  • Schmack är ett användbart ord.
  • Göran Eriksson dricker rosé
  • Patric kan hålla tal på beställning.
  • Filip kan slänga ihop en middag
  • Endel människor dricker tequila fast dom är äldre än 18.
  • Man kan tydligen bli livrädd för en person som är hälften så lång som en själv.
  • Det går att gå på krogen utan att borsta håret.
Ja, och detta kan go on and on and on... Ni fattar, jag har haft en så otroligt kul och energigivande helg! Med mycket värme och omtanke. Att det var 4 grader och regn ute spelade faktiskt ingen som helst roll.
Och det är dessa människor jag har att tacka
Aj löööve jo! Och vi ses snart igen. Schmack.

4 kommentarer:

  1. äntligen ett livstecken!
    Som jag väntat.. och undrat.
    Och nu när jag läser dina ord ler jag.. och minns hur galen och hur galet bra du är.
    Och blir avundsjuk.. när jag fattar hur underbart du haft det.
    Ta hand om dig och hälsa de jag "känner".
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis! Håller helt med. Välkommen tillbaka, Pernilla!
      Kram, Carina

      Radera
  2. Vad söt du är C!!
    Och tack för att du ger mig ännu mer energi!
    Kram

    SvaraRadera
  3. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    SvaraRadera